Kuidas luua ise sotsiaalmeedia videosisu, mis töötab
NB! Koolituse detailid veel täpsustuvad. Jäta vormi oma e-maili aadress ning anname sulle kohe teada kui koolitusele registreerumine algab!
Reede, 5. mai kell 10:00-11:30
Koolitaja Kairi Killing
Videosisu võidukäik erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel ja turunduses laiemalt on kestnud juba mõnda aega ega näita ka taandumise märke. Vahetuvad ning liikuvad visuaalid suudavad kasutajate tähelepanu paremini hoida kui staatiline pilt või tekst.
Kuidas üldse sünnivad video ideed? Millist tehnikat on video tegemiseks vaja? Kuidas luua visuaal, mis on silmale ilus ja monteerida see tervikuks? Kuidas tagada oma video edu sotsiaalmeedias? Kõigest sellest koolitusel räägimegi.
Koolituse jooksul käime läbi läbi kogu video praktilise loomise protsessi – alates idee kaadritesse väljamõtlemisest ja filmimisest kuni monteerimise ja selle levitamiseni. Jagame praktilisi nõuandeid, selleks, et sinu ettevõtte tulevased videod oleksid selge loo ja ilusate visuaalidega, aga ka tehnilisest aspektist tugevad.
Koolitus on mõeldud eelkõige alustavale sisuloojale, kes soovib oma kanaleid rikastada originaalsete ning väärtust pakkuvate videotega.
Läbides selle koolituse:
- tead kuidas läbi mõelda mida filmida ja teha ülesvõtteid
- mõistad videotöötluse põhilisi termineid ja tehnikaid digiturunduse jaoks
- tead millist sisu millisesse digikanalisse luua.
Peale koolitust omad baasteadmisi sotsiaalmeedia videote loomisest ja selle tarbeks vaja minevatest tehnilistest oskustest. Mõistad paremini, kuidas luua lisaks visuaalselt pilkupüüdvale ka väärtust pakkuvat videosisu ning kuidas video kõige paremini sinu ettevõtte eesmärke toetama panna. Lisaks teed vahet erinevate kanalite kriteeriumitel ja eripäradel, mis seal levivale videosisule kehtivad.
Koolitus kestab kokku 1,5 tundi, toimub otseülekandena Google Meets platvormil ning on ilma rahata – pead end vaid eelnevalt registreerima ning me saadame sulle lingi koolitusega ühinemiseks meilile.
Videoloome A&O toob sinuni hinnatud sotsiaalmeedia strateeg ja sisulooja Kairi Killing. Koolitusel on võimalik Kairile küsimusi esitada.
Kairi Killing
Kairi Killing on hinnatud ning suure kogemustepagasiga sotsiaalmeedia strateeg ja sisulooja, kes on valdkonnas tegutsenud üle 13 aasta. Oma peamise eesmärgina soovib ta aidata klientidel luua sotsiaalmeedia sisu, mis loob väärtust nii ettevõttele kui ka tarbijale. Kairi on aidanud luua kaasavaid sotsiaalmeedia kanaleid sellistele brändidele nagu Sportland, Apple ja Red Bull. Samuti on Kairi SPARK Stuudio asutaja ja kosnultant.