6 sammu, mis muudavad veebipoe külastaja kliendiks
Teisipäev, 4. aprill kell 10:00-11:30
Koolitaja Lauri Post
Internetis kaupade ja teenuste müümine on lihtsam kui varem. E-kaubandus purustab pidevalt rekordeid, eriti peale kriisiaega, ning uutele turgudele laienemine interneti vahendusel on muutunud kergesti saavutatavaks. Selleks, et klient jõuaks kiiresti ostuni, peab sinu veebipood olema kasutajasõbralik, kiire ning kliendi jaoks intuitiivne.
Milliste nippidega saavutada konkurentide ees eelis? Mida teha, et potentsiaalsed kliendid sinu veebipoest ostaksid? Kuidas panna müük internetis tõeliselt tööle? Koolitusel tutvustame 6. tegevust, mis aitavad sul oma veebipood läbi analüüsida ja särama lüüa.
Käime läbi 6 sammu, mida pead veebipoe loomisel või parendamisel põhjalikult läbi mõtlema, et müük sinu veebipoes paremini tööle hakkaks. Koolitusel anname platvormisoovitusi täiesti uue veebipoe loojatele ja ka juba tegutsevatele veebipoodidele.
Osalema oled oodatud olenemata sellest, kas mõtled alles oma veebipoe loomisele või on sul juba töötav e-pood, mida soovid edasi arendada.
Läbides selle koolituse:
- tead, mida oma veebipoe parendamiseks analüüsida
- tead, mida ja miks teha ning millises järjekorras
- saad soovitusi, milliste platvormidega täiesti uus veebipood luua
Koolitus kestab kokku 1,5 tundi, toimub otseülekandena Google Meets platvormil ning on ilma rahata – pead end vaid eelnevalt registreerima ning me saadame sulle lingi koolitusega ühinemiseks meilile. Koolitus ei ole järelvaadatav.
Koolituse viib läbi e-poe ekspert Lauri Post, kellel on üle 10. aastane kogemus erinevate e-poodide loomisel ning kasutajamugavuse parandamisel. Koolituse jooksul on võimalik esitada Laurile küsimusi!
Lauri Post
Lauri on e-äride kasvuplaformi Wunderfront asutaja ja juht ning hinnatud UX/UI disainer. Tänaseks teeb ta koostööd klientidega 20 riigist ning aitab e-äridel igapäevaselt müüki tõsta. Lauri ja ühtlasi tema asutatud agentuuri Bitfiner laual on üle seitsme maineka disainiauhinna Eestist ja Euroopast ning üle kõige hindab ta otsekohest suhtlemist ja mõõdetavaid tulemusi. Kõik teadmised on Lauri omandanud Google’ist ja läbi praktika. Wunderfront pakub e-poodidedele digitaalseid tooteid, mis aitavad kasumlikkust ja ostukogemust uutesse kõrgustesse tõsta. Bitfiner on e-poodide kasvule keskendunud digiagentuur mille peamisteks tugevusteks on kasutajakogemuse disain ja müügi tõstmistmine.